REGULAMIN WYDAWANIA OBIADÓW
§ 1.
Postanowienia ogólne
1. Obiady wydawane są w czasie trwania rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych, zgodnie z ustalonym harmonogramem, z zastrzeżeniem ust.2.
2. Postanowienia Regulaminu umieszczone są na stronie internetowej szkoły.
§ 2.
Normy żywieniowe i diety
-
Szkoła zapewnia obiady zgodnie z przepisami prawa normującymi żywienie dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych (tzw. obiad klasyczny). Posiłki gotowane w formie dwudaniowego obiadu są przygotowywane na miejscu.
-
Szkoła ma możliwość przygotowania obiadu dla dzieci według ich indywidualnej diety w przypadku:
-
diety bezglutenowej;
-
diety bezmlecznej.
-
Warunkiem przygotowywania obiadu zgodnie z dietami wskazanymi w pkt. 2 jest dostarczenie zalecenia lekarza.
§ 3.
Wnoszenie opłat za obiady
-
Opłaty za obiady należy dokonywać wyłącznie przelewem na wskazany na piśmie lub na stronie internetowej szkoły numer konta bankowego.
-
Wpłaty za obiady należy dokonywać najpóźniej do 5-go dnia każdego miesiąca za bieżący miesiąc.
-
Deklarację korzystania z obiadów na kolejny rok szkolny rodzice/prawni opiekunowie składają 1-go września danego roku szkolnego (według wzoru-załącznik nr 2).
-
Brak wpłaty za obiady do 5-go dnia każdego miesiąca, którego dotyczy będzie skutkował wstrzymaniem wydawania obiadów, aż do chwili uregulowania należności za dany miesiąc z zastrzeżeniem ust. 6.
-
O fakcie wstrzymania obiadów rodzice/opiekunowie prawni zostaną poinformowani mailowo, z adresu obiady@spu.ozarow-mazowiecki.pl
-
W uzasadnionych przypadkach spowodowanych np. trudną sytuacją finansową, prosimy o bezpośredni kontakt z dyrektorem szkoły.
-
W przypadku rezygnacji z obiadów fakt ten należy zgłosić pisemnie u sekretarza szkoły, przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca.
-
Z dniem 09.09.2024r.
a) cena jednego obiadu wynosi 10 zł,
b) dieta bezglutenowa – 12,50 zł
c) dieta bezmleczna – 12,50 zł.
W przypadku posiadacza Ożarowskiej Karty 3+ koszt jednego obiadu wynosi 8,00 zł., a przy diecie 10,00 zł.
-
W dniach, w których nie odbywają się zajęcia dydaktyczne obiady nie będą wydawane.
§ 4.
Zwroty za niewykorzystane obiady
-
W przypadku nieobecności ucznia lub innej osoby korzystającej ze stołówki szkolnej, zwrotowi podlega dzienna wysokość opłaty za korzystanie z posiłku za każdy dzień nieobecności, z wyłączeniem pierwszego dnia, w którym nieobecność została zgłoszona.
-
W przypadku wyjazdów, wycieczek, zawodów sportowych, itp. o nieobecności uczniów powiadamiają intendenta, organizatorzy imprezy. Najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem przed planowaną imprezą należy przedłożyć sekretarzowi, imienną listę uczestników imprezy potwierdzoną przez organizatora.
-
Rodzice/prawni opiekunowie winni odwołać obiady do godziny 10:00 wyłącznie przesyłając informację adres: obiady@spu.ozarow-mazowiecki.pl w dniu poprzedzającym dzień wydania obiadu.
-
Powstała nadpłata za zgłoszenie nieobecności zwrócona jest za obiady w następnym miesiącu, z zastrzeżeniem ust. 6.
-
Zwroty dokonywane będą na konto podane przez rodziców/prawnych opiekunów w Deklaracji korzystania z obiadów w danym roku szkolnym (załącznik nr 1).
-
W przypadku niezgłoszonej nieobecności na obiedzie, uiszczona z góry opłata za niewykorzystany obiad nie podlega zwrotowi.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 09.09.2024 r.